Dostawa

  1. Dostawa Towarów odbywa się na terytorium RP .
  2. Dostawa towaru do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Towarów:

  1. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa
  2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
  3. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Żywiczna 16, 98-330 Pajęczno.
    W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Klient zobowiązany jest do wcześniejszego kontaktu w celu uzgodnienia terminu i godziny odbioru ( telefonicznie 533 779 885 lub za pośrednictwem e-mail: biuro@stalpajeczno.pl).
  4. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub Towaru. Dostępne sposoby dostawy mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na towary nimi objęte.
  5. W przypadku wyboru niestandardowej dostawy na życzenie klienta, ma zastosowanie VII ust.10. 
  6. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta towary (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania towaru przez przewoźnika.
  7. Termin dostawy towaru do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Towaru lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku jednoczesnego złożenia Zamówienia na kilka Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. 
  8. W momencie dostarczenia przesyłki, Klient winien sprawdzić stan przesyłki oraz czy dostarczony produkt jest zgodny z zamówieniem.