Dostawa
- Dostawa Towarów odbywa się na terytorium RP .
- Dostawa towaru do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Towarów:
- Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa
- Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
- Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Żywiczna 16, 98-330 Pajęczno.
W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Klient zobowiązany jest do wcześniejszego kontaktu w celu uzgodnienia terminu i godziny odbioru ( telefonicznie 533 779 885 lub za pośrednictwem e-mail: biuro@stalpajeczno.pl). - Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub Towaru. Dostępne sposoby dostawy mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na towary nimi objęte.
- W przypadku wyboru niestandardowej dostawy na życzenie klienta, ma zastosowanie VII ust.10.
- Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta towary (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania towaru przez przewoźnika.
- Termin dostawy towaru do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Towaru lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku jednoczesnego złożenia Zamówienia na kilka Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych.
- W momencie dostarczenia przesyłki, Klient winien sprawdzić stan przesyłki oraz czy dostarczony produkt jest zgodny z zamówieniem.